Papers de vi

Comunicat de l'Associació Cultural Revista Alella, editora de Papers de vi

Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant

Manifestació de ciutadans davant del departament d'Economia
© Anna Lekunberri

Davant la gravetat dels fets que s'estan produint al nostre país, on des de l'Estat espanyol s'estan conculcant drets i llibertats fonamentals, amb la instauració d'un autèntic estat de setge que pretén la liquidació de l'autonomia i les institucions catalanes, des de l'Associació Cultural Revista Alella, editora de la Revista Alella i Papers de Vi, volem manifestar el nostre més absolut rebuig aquestes actuacions pròpies de règims totalitaris, i al mateix temps refermem el nostre compromís amb el dret a decidir de tots els ciutadans de Catalunya. Convidem també tothom a participar a tots aquells actes i concentracions que es convoquin en les properes hores i dies en suport a les institucions i autoritats catalanes i al referèndum d'autodeterminació convocat per al proper dia 1 d'octubre.

Lectures 162 lectures   Enviar article Envia
  • La Tafanera
  • Technorati
  • Delicious