Papers de vi

Dijous, 1.2.2018 11:00h

Especial llibres (12): Marketing del enoturismo


Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant





Marketing del enoturismo
Lluís Tolosa
Tolosa Wine Books

Lluís Tolosa és sociòleg i diplomat en investigació i màrqueting. Té una activitat publicadora de llibres sorprenent (que edita ell mateix des del seu segell Tolosa Wine Books) i és també ponent habitual en desenes de conferències al cap de l’any. Tot plegat, sempre amb un nexe comú: l’enoturisme. Com un dels principals experts del tema que és al país, ha detectat tot un seguit d’errors habituals que cometen els cellers que volen començar a explotar les seves instal·lacions als turistes i visitants i els ha plasmat en aquesta guia que ha d’ajudar aquests professionals a trobar el camí. Aquest llibre no es troba en català.


Lectures 180 lectures   Enviar article Envia
  • La Tafanera
  • Technorati
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter
  • Google




giny

publicitat

giny

publicitat

giny

publicitat


publicitat


Butlletí

Si vols rebre per correu electrònic els titulars, apunta-t'hi

Correu electrònic
     
avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.

En paper

publicitat


giny

publicitat


Entrevista


Un projecte de:
Premsa comarcal


Amb la col·laboració de:
Fundació Lluís Carulla



Amb el suport de:
Generalitat de Catalunya