Engeguen una campanya per promocionar la Ruta del Vi DO Alella

Engeguen una campanya per promocionar la Ruta del Vi DO Alella

Quim Batlle
Quim Batlle | Enoturisme DO Alella
Coincidint amb la contractació de Vilateral, agència de comunicació especialitzada en el món del vi, per gestionar la comunicació del Consorci, s'ha posat en marxa una campanya que porta per nom "Jo sóc membre de la Ruta del Vi DO Alella" i que el que pretén és donar a conèixer les persones que hi ha al darrere de cada projecte. Patrícia de Golferichs, responsable de Vilateral, ha explicat a aquesta revista que "pensem que un dels molts valors de la Ruta del Vi DO Alella són les persones que gestionen cadascun dels cellers, restaurants, hotels, botigues, etcètera, que formen part de la mateixa. És per aquesta raó que era una bona idea anar-les presentant, a través de les xarxes socials, als seguidors d'Enoturisme DO Alella". 
La primera de la sèrie ha estat l'empresa Viemocions, membre de la Ruta, just després que hagi estat guardonada amb el Premi d'Enoturisme 2018 dins la categoria Experiències i Innovació a la 4a Nit de l'Enoturisme de Catalunya. El següent membre de la ruta presentat per la campanya ha estat Quim Batlle.