Neix Land of grapes, una proposta enoturística diferent i molt ben dissenyada

La iniciativa es va presentar a la premsa la setmana passada a les instal·lacions d'Alta Alella

Caixes de Land of Grapes amb dues de les ampolles d'Alta Alella personalitzables i amb una etiqueta amb la imatge del sauló característic de la DO Alella.
Caixes de Land of Grapes amb dues de les ampolles d'Alta Alella personalitzables i amb una etiqueta amb la imatge del sauló característic de la DO Alella.
L'apadrinament d'un cep, una caixa de sis ampolles d'un vi d'Alta Alella etiquetades amb el teu nom, una bosseta plena de sauló, un visita personalitzada en moments clau del cicle de la vinya (poda, verema, brotació...) i un dinar per a dues persones entre vinyes i amb vistes al mar. Tot això és el que t'enduràs si et compres o et regalen un pack experience de Land of Grapes Alta Alella. Una mena d'smartbox que proposa una experiència molt més completa que la simple visita amb tast que proposen les versions vinícoles d'aquesta marca i d'altres. 
Land of Grapes va presentar de la mà dels seus responsables, David Plana i Vanessa Bonet, a les instal·lacions d'Alta Alella. Plana i Bonet van explicar que, ara per ara, Land of Grapes té cellers associats a cinc DO's catalanes i tres d'espanyoles i que es tracta sempre de "cellers a càrrec de persones amb coses a explicar, que puguin transmetre la seva història i la seva passió pel món del vi al visitant". La comercialització d'aquest novedós producte, que ja està disponible, es fa a través del seu propi web o bé a diversos punts de venda, entre els quals hi ha cada vegada més vinateries d'arreu del país.